تابش در ملاقات با  مدیرعامل جدید بانک سپه تاکید کرد :

لزوم  حمایت بیشتربانک سپه از پروژه های توسعه ای شرکت معدنی و صنعتی چادرملو


یزدفردا "در جلسه ای با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ومدیرعامل جدید بانک سپه مسائل فراروی پروژه های شهرستان اردکان که با مشارکت این بانک عامل در دست اجرا می باشد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
محمدرضا تابش در این جلسه با تبریک انتصاب دکتر پاشایی‌فام ، ابراز امیدواری کرد با توجه به سوابق علمی و اجرایی وی این بانک معتبر که در اقصی نقاط کشور دارای شعبه و مورد اعتماد مردم است و توسط برخی بدخواهان کشورمان در محاق قرار گرفته، موفقیتهای بیش از پیش را شاهد باشد.
تابش با برشمردن برخی معظلات موجود در شعب بانک سپه استان ، خواستار توجه لازم در جهت مرتفع نمودن این مشکلات شد.عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با اشاره به سهم عمده بانک سپه در شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ،خواست تا نسبت به پروژه های توسعه ای شرکت چادرملو اهتمام لازم را داشته باشد که ثمره آن رشد اقتصادی منطقه و و ایجاد تولید و اشتغال خواهد بود.



حضور پروژه های تحت مشارکت آن بانک عامل در طرحهای عام المنفعه شهرستان اردکان، از دیگر خواسته های نماینده مردم اردکان بود.
پاشایی‌فام نیز در این ملاقات با تقدیر از حمایتهای "تابش" از بانک مرکزی در کمیسیون تلفیق و برنامه و بودجه گفت: انتظار داریم مجلس همیشه حمایت خود را از سیستم بانکی کشور بیافزاید و تنگناهای قانونی آن را مرتفع نماید که این امر درنهایت به افزایش رضایتمندی مردم خواهد انجامید.وی درخصوص موارد مطروحه در این ملاقات قول مساعد همکاری داد.
لازم به توضیح است " دکتر پاشایی‌فام " پیش از این سابقه معاونت بانک مرکزی ج.ا.ا و عضو هیات مدیره بانک ملی و مرکزی و ریاست بانک سپه در آلمان را در کارنامه اجرایی خود دارد .وی از اقتصاددانانی است که در تدوین طرح تحول اقتصادی نقش موثری را ایفا نمود..

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا